1
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو Iran Nanotechnology Initiative Council بستن
  • ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

  • مدیریت بانک اطلاعات شاخص های فناوری نانو

  • سایت جشنواره فناوری نانو

  • سیستم جامع آموزش فناوری نانو

  • شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

  • موسسه خدمات فناوری تا بازار

  • کمینه استاندارد سازی فناوری نانو

  • پایگاه اشتغال فناوری نانو

  • کمیته نانو فناوری وزارت بهداشت

  • جشنواره برترین ها

  • مجمع بین المللی اقتصاد نانو

  • اکو نانو

  • پایگاه اطلاع رسانی محصولات فناوری نانو ایران

  • شبکه ایمنی نانو

  • همایش ایمنی در نانو

  • گالری چند رسانه ای نانو

  • تجهیزات فناوری نانو

  • صنعت و بازار

  • باشگاه نانو

رویداد

دومین مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو

تاریخ شروع : 1392/07/10

تاریخ پایان : 1392/07/11

مرکز : ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

شهر : تهران

کشور : ایران

وب سایت : ‎http://irannano.org/inf

توضیحات : ستاد توسعه فناوری نانو مجمع بین‌المللی اقتصاد نانو‎ (IFNE 2013) ‎را با هدف آشنایی نیروهای متخصص و علاقمند به مباحث مرتبط با اقتصاد نانو از قبیل تجاری‌سازی، ‏سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک، رسوخ فناوری، ایمنی و بازاریابی و تبادل تجربیات بین فناوران، سرمایه‌گذاران، ‏متخصصین و فعالان داخلی و خارجی در حوزه‌های فناوری نانو در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند. ‏

گزارش لحظه به لحظه

آخرین گزارشات این رویداد

مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو به پایان رسید

تاریخ : 1392/07/11 - ساعت : 18:24

توضیحات : مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو که از ۹ صبح دیروز (چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۲) با حضور اساتید و مدیران و فناوران در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما آغاز به کار کرده بود، ساعت ۱۸ امروز بعد از برگزاری پانل‌ها و نشست‌های تخصصی به کار خود پایان داد.

عکس یادگاری مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو

تاریخ : 1392/07/11 - ساعت : 18:22

توضیحات :

عکس یادگاری مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو

تاریخ : 1392/07/11 - ساعت : 18:20

توضیحات :

حاضران در پانل برای گرفتن عکس یادگاری به خارج از سالن مراجعه کردند.

تاریخ : 1392/07/11 - ساعت : 18:07

توضیحات :

ما در داخل کشور با بحث نانومارک به دنبال احقاق حقوق مشتری هستیم

تاریخ : 1392/07/11 - ساعت : 17:58

توضیحات : دکتر علی بیت‌الهی: مشتری همواره حق دارد بداند محصولی که استفاده می‌کند حاوی چه موادی است، و این را با توجه به ملاحظات ایمنی که وجود دارد باید لحاظ کرد. در گذشته کمپانی‌های بزرگ این را رعایت نمی‌کردند ولی بحث لیبلینگ کم کم در حال جا افتادن است و از کمپانی‌ها و کشورهای دنیا خواسته شده که اعلام کنند محصولشان حاوی نانو فناوری هست یا خیر؟

این یک چالش در دنیا است. در داخل کشور با بحث نانومارک به دنبال احقاق حقوق مشتری هستیم. باید در سال‌های آتی به یک راه حل مشخص‌تر برسیم.