1
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو Iran Nanotechnology Innovation Council بستن
  • ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

  • بانک اطلاعات شاخص های فناوری نانو

  • سایت جشنواره فناوری نانو

  • سیستم جامع آموزش فناوری نانو

  • شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

  • موسسه خدمات فناوری تا بازار

  • کمیته استانداردسازی فناوری نانو

  • پایگاه اشتغال فناوری نانو

  • کمیته نانو فناوری وزارت بهداشت

  • جشنواره برترین ها

  • مجمع بین المللی اقتصاد نانو

  • اکو نانو

  • پایگاه اطلاع رسانی محصولات فناوری نانو ایران

  • شبکه ایمنی نانو

  • همایش ایمنی در نانو

  • گالری چند رسانه ای نانو

  • تجهیزات فناوری نانو

  • صنعت و بازار

  • باشگاه نانو

اطلاعات این رویداد

دومین مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو

شروع : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰

پاپان : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

سازمان : ستاد توسعه فناوری نانو

محل برگزاری : مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما

آرشیو روزانه
گزارش آنلاین از دومین مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو این رویداد به پایان رسیده است

مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو به پایان رسید

ساعت : ۱۸:۲۴ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو که از ۹ صبح دیروز (چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۲) با حضور اساتید و مدیران و فناوران در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما آغاز به کار کرده بود، ساعت ۱۸ امروز بعد از برگزاری پانل‌ها و نشست‌های تخصصی به کار خود پایان داد.

عکس یادگاری مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو

ساعت : ۱۸:۲۲ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

عکس یادگاری مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو

ساعت : ۱۸:۲۰ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

حاضران در پانل برای گرفتن عکس یادگاری به خارج از سالن مراجعه کردند.

ساعت : ۱۸:۰۷ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

ما در داخل کشور با بحث نانومارک به دنبال احقاق حقوق مشتری هستیم

ساعت : ۱۷:۵۸ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

دکتر علی بیت‌الهی: مشتری همواره حق دارد بداند محصولی که استفاده می‌کند حاوی چه موادی است، و این را با توجه به ملاحظات ایمنی که وجود دارد باید لحاظ کرد. در گذشته کمپانی‌های بزرگ این را رعایت نمی‌کردند ولی بحث لیبلینگ کم کم در حال جا افتادن است و از کمپانی‌ها و کشورهای دنیا خواسته شده که اعلام کنند محصولشان حاوی نانو فناوری هست یا خیر؟

این یک چالش در دنیا است. در داخل کشور با بحث نانومارک به دنبال احقاق حقوق مشتری هستیم. باید در سال‌های آتی به یک راه حل مشخص‌تر برسیم.

حاضرین در پانل‌ها برای جمع‌بندی موضوعات به سالن عطار مراجعه کردند

ساعت : ۱۷:۲۸ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

پانل بازاریابی محصولات نانو هم به پایان رسید

ساعت : ۱۷:۲۸ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

پس از بحث و بررسی چالش‌های بازاریابی محصولات نانو و ارائه تجربیات شرکت‌ها و مدیران حاضر در مجمع، پانل بازاریابی محصولات نانو به کار خود پایان داد.

بخشی از سخنرانی نادر سیروسی

ساعت : ۱۷:۲۶ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

نادر سیروسی، مشاور موسسه خدمات فناوری تا بازار ایارنیان در حوزه بازاریابی، در خصوص فرصت‌ها و چالش‌های کالاهای عمومی و مصرفی نانویی در نظام توزیع کالا به سخنرانی پرداخت.

پانل ارزشیابی شرکت‌های نوپای نانو به پایان رسید

ساعت : ۱۷:۲۱ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱

پانل ارزشیابی شرکت‌های نوپای نانو پس از بحث و گفتگوی کارشناسان و حاضران در پانل به کار خود پایان داد.

رییس مجمع در برابر دوربین مستندساز!

ساعت : ۱۷:۱۳ تاریخ : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱